Weslife

When You're Looking Like That

 

 

 Go to fullsize image

 

 

She's a 5 foot 10 in catsuit and bambi eyes,
Everybody who's staring wouldn't believe that this girl was mine
緊身衣下是她五呎十吋的高佻身段小鹿斑比般的純真眼神
令每個盯著她的人無法相信她竟是我的女孩
 
I should have known I was wrong
When I left her for a life in pity but
they say you never miss the water until it's gone (yeah)
我早該明白當我離開她追求人生時
自己所犯下的天大錯誤
他們說你總要等到失去才會開始思念
  
Guess I failed to love you
And you're taking it out tonight
看來我愛妳的方式很失敗
而今晚妳已將愛全部帶走
  
How am I supposed to leave you now
When you're looking like that I can't believe what I just gave away
Now I can't take it back
I don't wanna get lost
I don't wanna live my life without you
How am I supposed to leave you now
When you're looking like that
我該怎麼走過妳身邊,當妳看起來如此明艷動人
我不敢相信我竟然放棄了這般尤物
但現在我喚不回妳的心
我不想因此而迷失
我不願過沒有妳的生活
我該怎麼走過妳身邊
妳的一顰一笑如此迷人
  
She's all dressed up for glamour and rock and roll
Wanna squeeze her real tight
Get out of this place
If only I could take control
她打扮的艷光四射
我多想一把抱住她
離開這個地方
如果我能控制自己
  
But she's out of my reach forever
And just a week ago she lied next to me
It's so ironic how I had to lose
Just to see
That I failed to love you
And you're taking it out tonight
但她已永遠離我而去
不過一個星期前,她還躺在我身邊
就這樣失去她是多麼的諷刺
終於看清我愛妳的方式很失敗
而今晚妳已將愛全部帶走
  
(Chorus)副歌
  
I don't wanna forget you
I don't even wanna try
How am I supposed to walk on by
When you're looking like that
 
 
我不想忘記妳
我甚至不願去試
我該怎麼走過妳身邊
你的一顰一笑如此迷人
  
這首歌還旋律滿耐聽動聽的^_____^
 歌詞也滿俏皮!!Thumbs/tn_水汪汪.gif
arrow
arrow
    全站熱搜

    ABWIN2010 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()