19222.jpg

 

 

 

這首歌拿下1999年4月冠軍 電台版

這張專輯1999年4月19日英國單曲榜冠軍

 

Swear it again   Westlife / 再次發誓   西城男孩

I wanna know

我想知道
Who ever told you I was letting go

是誰告訴你我想放手
Of the only joy that I have ever known

放掉那我唯一明白的喜悅
Girl they were lying

女孩,有人在說謊
Just look around

 只要看看四週
And all the people that we used to know

我倆認識的人們
Have just given up they wanna let it go

都已放棄,他們都想放手
But we're still trying

但我倆仍在努力

So you should know this love we share

因此,你應該明白我倆共享的愛
Was never made to die

絕對不是為死而生
I'm glad we're on this one-way street

我很高興我倆走在單行道上
Just you and I

就只有我倆
Just you and I

就只有我倆

*I'm never gonna say goodbye

我絕對不會和你告別
'Cause I never wanna see you cry

 因為我從來不想看見你哭泣
I swore to you my love would remain

我向你發誓,我的愛永遠在
And I'd swear it all over again, and I

我可以一次又一次的發誓
I'm never gonna treat you bad

我絕對不會虧待你
'Cause I never wanna see you sad

因為我從來不想看到你傷心
I swore to share your joys and your pain

 我發誓,我會和你分享喜悅、分擔痛苦
And I'd swear it all over again

 我可以一次又一次的發誓

Some people say

有人說
That everything has got its place and time

 萬事萬物皆有其安身立命的道理
Even the day must give way to the night

即使白晝都需讓路給黑夜
But I'm not buying

但我可不買帳
Cause in your eyes

 因為在你眼底
I see a love that burns eternally

我看到了永遠燃燒的愛
And if you see how beautiful you are to me

如果你明白你在我心中是多麼美
You'll know I'm not lying

 你就明白我不是在說謊

Sure there'll be times we wanna say goodbye

當然,將來我們也許會道別
But even if we tried

但即使我倆再努力
There are some things in this life

生命中有些事
Won't be denied

是不能否認的
Won't be denied (*)

是不能否認的

The more I see of you is the more I know I love you

越看著你,我明白我會越愛你
The more that I'm sure I want you for ever and ever more

也越確定我越來越需要你
And the more that I know

我更明白
Oh that I'm never gonna let you go

我永遠不會讓你走
Gotta let you know that!

這些事我都要讓你明白

arrow
arrow
    全站熱搜

    ABWIN2010 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()